۱۳۹۹ بهمن ۶, دوشنبه

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو همسفر

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو همسفر

امیر تتلو همسفر

ترانه: امیر تتلو . تنظیم موزیک: امیر تتلو

با لینک مستقیم , کیفیت های 320 و 128 MP3

Download a new song of Amir Tataloo – Hamsafar

.

نه میگم برگرد نه میگم اینجا خوبه بی تو امیر تتلو

متن آهنگ همسفر از امیر تتلو

♫♪

نه میگم برگرد

نه میگم اینجا خوبه بی تو

نه میگم ول کن واسه من کل زندگیتو

نه میگم قلبم نمی تپه بی تو

میتپه ولی خب یه چیز دیگه ای تو

نه ازت میخوام که واسه من سفر کنی

نه تو اصلا دوست داری که خطر کنی

میگذرونم من هر طوری بشه همه روزام شدن یه شعر  دانلود آهنگ امیر تتلو همسفر

نه میگم برگرد

نه میگم اینجا خوبه بی تو

نه میگم ول کن واسه من کل زندگیتو

نه میگم قلبم نمی تپه بی تو

میتپه ولی خب یه چیز دیگه ای تو

نه ازت میخوام که واسه من سفر کنی

نه تو اصلا دوست داری که خطر کنی ! اه

میگذرونم من هر طوری بشه همه روزام شدن یه شعر

.

دانلود آهنگ امیر تتلو همسفر

نه میگم برگرد

نه میگم اینجا خوبه بی تو

نه میگم ول کن واسه من کل زندگیتو

نه میگم قلبم نمی تپه بی تو

میتپه ولی خب یه چیز دیگه ای تو

نه ازت میخوام که واسه من سفر کنی

نه تو اصلا دوست داری که خطر کنی ! اه

میگذرونم من هر طوری بشه همه روزام شدن یه شعر دانلود آهنگ جدید امیر تتلو همسفر

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.